נדלן ירוק ומוצרים ירוקים

אחד מתחומי ההתמחות והעיסוק שלנו הוא בנייה ירוקה, שמטרתו להגביר את היעילות הכוללת של הבנייה באמצעות פחות חומרי גלם, אנרגיה ומים. הוא תוכנן מטבעו לנצל בצורה הטובה ביותר את משאבי הטבע ושוקל את ההשפעה הסביבתית בכל שלב של הבנייה.

ויוה לה מוזס מנהלת את התהליך של כמה פרויקטים של עסקאות ירוקות וקהילות בהשראת פילוסופיות ירוקות. אנו עובדים כעת על אסטרטגיה מקיפה יותר להפגיש עסקים נוספים עם חזון ירוק בתקווה לתרום לעתיד טוב יותר לדורות הבאים. בנוסף, בעוד שלבניין הירוק יש השפעה שאי אפשר להכחיש את הסביבה שלנו, יש בה גם תמריצים כספיים משמעותיים. העלות הכוללת של בניין ירוק נמוכה משמעותית, מכיוון שמשתמשים במקורות כמו אנרגיה ומים בקיבולת נמוכה יותר.

אנו משתפים פעולה עם עסקים קטנים עד בינוניים העוסקים בבנייה ירוקה, כמו גם שיפוץ ירוק, אשר לאחרונה הפך פופולרי בהתקנת מכשירי חשמל ירוקים ויעילים יותר, חלונות ואלמנטים אחרים, לחיים בריאים וירוקים יותר.

המיקוד העיקרי שלנו הוא לשתף פעולה עם יותר עסקים שעובדים עם פתרונות האנרגיה החלופיים והמתחדשים האחרונים, להתרכז בצמצום השימוש במים, ולהשתמש בחומרים ממוחזרים בכל שלב בבנייה.